Kolejny sukces studentów Wydziału Ekonomicznego UMCS

5 kwietnia 2017 roku odbył się już drugi wykład z cyklu „Marketingowe Wieczory UMCS”. Tym razem prelegentem był Marcin Kruk, a temat wykładu brzmiał: „Event Marketing w praktyce”. Organizatorzy projektu są bardzo zadowoleni z frekwencji, bowiem na drugi wykład, mimo pięknej wiosennej pogody, przyszło ponad 100 osób, głównie studentów i studentek. Uczestnicy wykładu otrzymali bardzo dużą dawkę praktycznej wiedzy na temat szeroko rozumianego „Event Marketingu”. Więcej poniżej!

Bardzo się cieszę, że dostałem zaproszenie poprowadzenia wykładu i miałem okazje wrócić w mury wydziału, który kończyłem w nieco innej roli. Bardzo się cieszę z tak dużej frekwencji podczas mojego wykładu. Oby więcej takich inicjatyw – mówi Marcin Kruk, prelegent „Marketingowych Wieczorów UMCS”.

O tym, że każdy wykład jest pozytywnie odbierany przez uczestników wykładów, czyli studentów mogą świadczyć pozytywne opinie osób, które regularnie przychodzą na wykłady organizowane przez ambitnych studentów UMCS – Konrada Konecznego i Natalię Buczyńską.

Jestem tutaj już drugi raz. Jest naprawdę super, bardzo dużo merytorycznej wiedzy. Uczestnicząc w wykładach można poszerzyć horyzonty, jeżeli chodzi o marketing – mówi Agnieszka Litman, studentka I roku II st. na kierunku Zarządzanie (Wydział Ekonomiczny UMCS).

Organizatorzy podkreślają, że wśród uczestników wykładu przeważają w niewielkim stopniu kobiety, co może świadczyć, że tematyka marketingu jest w niewielkim stopniu bardziej zainteresowaniem młodych kobiet niż mężczyzn.

– Ja też jestem już drugi raz i zamierzam kontynuować wykłady z cyklu „Marketingowe Wieczory UMCS”. Przychodzę na wykładu, ponieważ chcę pogłębić wiedzę z zakresu marketingu. Studiuje Zarządzanie i marketing jest głównym obszarem moich zainteresowań. Bardzo ważne jest tutaj, że prelegenci opowiadają o marketingu na podstawie własnych doświadczeń, na podstawie ich działań w praktyce. Praktyka przeważa nad teorią – opowiada na temat projektu Anna Janeczko (studentka I roku II st. na kierunku Zarządzanie, Wydział Ekonomiczny UMCS).

To jest bardzo fajne, że wszystko oparte jest o pracę i praktykę. Jest to zupełnie coś innego niż na co dzień na wykładach na uczelni, a jednak bardzo wartościowe i naprawdę warto przychodzić – dodaje Agnieszka Litman.

Na środę 10 maja br. organizatorzy projektu zapraszają na wykład, którego prelegentem będzie dr Jan Zając, prezes firmy Sotrender oraz wykładowca na Wydziale Psychologii UW. Zapisy już wkrótce na www.marketingowewieczoryumcs.pl

Bądź pierwszym, który to skomentuje. Wyraź swoją opinię. on "Kolejny sukces studentów Wydziału Ekonomicznego UMCS"

Napisz swój komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


*